13 omdömen
Märkligt beteende att gömma sig för kunderna genom att inte kunna nås per telefon
omsätter 250 miljoner men kan inte ta emot telefonsamtal. jag tror vi är en ganska stor grupp som fortfarande tycker att ett serviceföretag du inte kan prata med är ganska värdelöst
Värdelöst att man inte kan ringa till butiken. Väljer att handla någon annanstans!
Håller med tidigare omdömen. Så fin butik men värdelöst att inte kunna komma i kontakt med dem per telefon. Har väntat på svar på mejlen över en vecka och nu finns inte ordern kvar.
Håller med. Har köpt saker hos Addnature förut och är nöjd med produkterna. Men det är väldigt jobbigt och negativt att man inte kan ringa npn kundtjänst. Väldigt ineffektivt och störigt att man ska hålla på och skriva en massa och så blir det missförstånd och uteblivna svar kanske. Måste ha ett telefonnummer.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
159 245 tkr
−33 907 tkr
-21.3%
Nej
Nej
49
Org.nr.
556587-6249
Juridiskt namn
Isg Scandinavia Ecommerce Services AB
Parent company
Internetstores Holding GmbH
Moms nummer
SE556587624901
Registreringsdatum
2000-03-14
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch