BlomsterhandelFörsäljning av färg och tapeteriJärfälla
Telefonnummer
Stängt till 10:00
Verifiera idag
Ta kontroll över ditt företag och nå fler potentiella kunder
19 omdömen
Vilken kille. Julius i Umeå får fem stjärnor för sin service. Suveränt bemötande.
Har haft strul med deras släpkärra som man fick tydligen låna gratis, men jag fick ändå betala ca 200kr för den. Inte nog med det har jag hyrt kärran och kommit överens om att komma till Växjö från Göteborg. Jag har kört hela vägen med en släpvil och blir förmodligen knappt 30 minuter försenad. Jag har försökt få tag i någon arbetare men eftersom det är lördag stänger alla telefontider kl.16.00 därför kan jag inte få tag i någon som kan tänka sig att ställa upp, göra ett undantag -för sina kunder som åker från andra städer för just produkter från Bauhaus. Jag har inte fått ännu ett svar och jag hoppas att det kan finnas någon som kan vara kvar i butiken och ge ut min vara. Jag har skickat ett mejl att jag blir sen på grund av Bauhaus Bäckebols okunskap om släp- blir det så att det är stängt och att de inte kan lämna av min vara får jag helt enkelt sova i bilen till dagen efter eller på vandrarhem. Det borde vara på tiden att butiker försöker kompromissa och försöka tillgodose köparnas behov. Jag har aldrig varit med om något så ledsamt som detta.. Jag kommer inte våga hyra släp från er mer och dessutom inte räkna med att ni kan mötas halvvägs. Vi är trots allt fortfarande levande människor, eller?
Väldigt oprofessionellt o dålig bemötande av butik chef i Barkarby . Fast konsumentverket har skrivit for min skulle vad som gäller o bad mig skicka vidare till honom, så försöker han slingra runt utan att vilja komma till saker. Undrar det är han som är okompetent eller detta representerar företag's sätt att behandla kunden???
Generellt så har jag haft bra erfarenheter på Bauhaus, men några sämre också. Nu senast en riktigt dålig sådan. Köpte 25-pack sliprondeller för en tid sedan, som när de skulle användas släppte från maskinen efter 10-20 sekunder. Efter 5 försök så gav jag upp.. Hörde så av mig till Bauhaus kundtjänst och påtalade detta, inte minst för att paketet är märkt "Guaranteed Bauhaus Quality". Nämnde att jag inte hade kvittot kvar, men blev ändå hänvisad till Bauhaus Barkarby (där jag köpt varan) då de kan lösa det via kreditkortet. Väl på plats så fick jag veta att om jag inte kunde ange exakt vilken dag jag köpte varan så skulle de inte byta den? De påtalade också att "dom" på kundtjänst inte visste vad dom höll på med. Flickan som jag pratade med satt givetvis själv på en slags "kundtjänst" men det förstod hon uppenbarligen inte. Så, där stod jag med produkten, med märkesgaranti och allt och kunde helt enkelt inte få hjälp. Jag har spenderat säkert en halv miljon på Bauhaus genom åren, men har redan börjat spendera pengar på annat håll. Pricken över i? När jag sedan skickade in en recension om själva produkten, valde Bauhaus att INTE publicera den. Så, inte nog med att de brister i kundtjänst, de vinklar betygen - vilket är falsk marknadsföring. Pinsamt, så agerar endast oseriösa företag.
Leveransen kom på bestämd tid och leverantören tog in mattan så jag slapp gå ut i kylan! Smidigt och bra.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
Org.nr.
969630-6944
Juridiskt namn
Bauhaus & Co Kommanditbolag
Parent company
Bauhaus AB
Moms nummer
SE969630694401
Registreringsdatum
1996-10-07
Bolagsform
Handelsbolag/Kommanditbolag
SNI-bransch