ButiksmarknadsföringSökmotoroptimering (SEO)iStockholm
9 omdömen
Under all kritik just nu !!! Har varit nöjd företagskund i många år på Bokadirekt och tyckt det varit prisvärt för mina behov och haft bra service. Sen helt utan förvarning byter de bara ut alla funktionerna så det gick inte att lägga in lediga tider osv. Fick sedan lägga ner oerhört mycket arbetstid för att lära mig hur de nya systemet/funktionerna fungerar och det fungerar fortfarande INTE 100%. Sen helt ur de blå utan att ha meddelat mig har de gjort en 75 % höjning på avgiften som skulle betalas för juni. Vilket är allt annat än seriöst och visar visar vilken kundsyn de har.
Chockhöjer priser, och man fortsätter uppgraderas till högre nivå om man t ex fler än 3 nya kunder/mån, höjs då - utöver de redan 286% som jag höjts med - med i "GENOMSNITT" 200:- mer/månad. Dessutom fler märkliga höjningar. Vi användare har SÅ mycket frågor men får väldigt få, eller väldigt otydliga svar. Vissa av mina frågor förblev obesvarade trots att jag frågade upprepade gånger. Så jag sa upp. Servicen är under all kririk. Och nya priserna, varav vissa man inte ens förstår, är helt oacceptabla..
Extremt dyra. otrevliga numera på supporten (inte tidigare dock men mycket nu personal som är okunnig och dryg). Kollega har haft kontakt med deras ägare angående avtalsändringar, de svaret passar i uppdrag granskning…
Varför kan man bara köpa friskvårdskort som gäller för massage? Väldigt konstigt eftersom Skatteverket godkänner så många fler behandlingar.Väldigt dåligt
Lätt att boka.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
195 704 tkr
1 135 tkr
0.6%
Ja
Ja
103
Org.nr.
556580-5412
Juridiskt namn
Bokadirekt i Stockholm AB
Parent company
Bokadirekt Group Nordic AB
Moms nummer
SE556580541201
VD
Kjell Niklas Grawé
Registreringsdatum
2000-01-01
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch