BilförsäljningGrossister av bildelar och reservdelariMalmö
19 omdömen
Kan bekräfta det tidigare skrivna. En katastrof!
Mercedes bilar är mycket motorstarka och snabba. Kundtjänsten är ABSOLUTA RAKA MOTSATSEN. När berättigade fel behöver påpekas EFTER nybilsköpet DÅ börjar tidsspillan och elände. Det är faktiskt så illa, i absolut samtliga avseenden, så det förefaller vara organiserat av någon. Det kan bara inte vara en slump. Jag checkar ut....för alltid. Never again...
Katastrof! Försökt 10ggr sen i Maj o komma fram och förnya serviceavtalet men icke. Du står först i kön men efter 1,5 tim så ger man sig! Sedan säger dom att dom ringer upp dig och du har samma plats i kön! Kom faktiskt fram en gång i Juni sen skulle dom höra av sig men inget hänt ännu! Blir nog tyvärr byte till annat märke!
Äger en MB. för tredje gång får påminnelse på 60kr och får ingenstans räkning noterat varken @mail , posten , DNB- finnas Kivra. Men fakturan med 60 påminnelse får jag hem levererat. Bra gjort MB på Dockgatan 1. Malmö Om jag skulle kunna skicka foto att bevisa så skulle jag göra, det finns ingen förklaring som sagt för vad jag skulle betala 389kr utan en BARA faktura nr. och som sagt ingenstans kommer inbetalningskort men på hemadressen kommer påminnelseavgift 60kr!! Bra jobbat MB synd att ni representerar MB i överhuvudtaget !
Bra service
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
13 926 254 tkr
318 251 tkr
2.3%
Ja
Ja
211
Org.nr.
556487-1548
Juridiskt namn
Mercedes-Benz Sverige AB
Parent company
Mercedes-Benz Danmark A/S
Moms nummer
SE556487154801
VD
Shirin Emeera
Registreringsdatum
1994-05-07
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch