15 omdömen
Ville göra en uppdatering till Torbjörns omdöme, då han tagit bort det han skrivit från Google men vi vill ge möjlighet till alla att läsa alla hans omdömen han lämnar där. Vi vill vidare uppmana de som läser Torbjörns argument att de läser hans övriga omdöme. En lite spoiler är att de också saknar grunder och koppling till verkligheten, men de är underhållande att läsa: Nasir Indian Restaurant har fått dålig betyg för att de har bytt ägare som har valt att starta en Pizzeria. Så egentligen är det inget fel på Pizzerian, utan felet är att den gamla ägaren som utan Torbjörns välsignelse sålde stället. Dessutom var de nya ägarna fräcka och startade en annan rörelse utan att fråga Torbjörn om han föredrar Pizza eller Indisk. SBAB backade i sitt lånelöfte, dock så är det känt att banker inte gör så om man inte har lämnat ”oriktiga uppgifter”. Systembolaget i Saltsjöbaden har fått dåliga recensioner för att de har begränsat sortiment tydligen. City Gross är dålig, men utan anledning. Växthuset fick OK betyg men det hade för högt musik, men med tanke på att det är en club så kanske det är inte så konstigt. Mptif Seattle är bra, men får dåliga recension för att de skickar nyhetsbrev. TIPS du kan anmäla en sändare som skräppost och så sliper du få mail ifrån dem, det har vi gjort med ditt mail. Funkar kanonbra. Viklunds städ är skumma för de vill ha ersättning för städning ”som är dåligt”.
Hej Torbjörn Granlund och Marcia Franzén, vi brukar aldrig säga något om våra kunder, men tyvärr ni är såna kunder man skulle inte önska till sina fiender. Vad gäller omdömen och det ni skriver överallt, bland annat på hitta.se så stämmer inget där. Gällande depositionsavgiften visste ni från början och lika så fick ni den tillbaka inom 10 minuter sen ni lämnade dem tillbaka, kan skicka in bilderna med bevis om så önskas, där Marcia, fru till Torbjörn efter 2 minuter sen hon lossade lådor vid dörren hotade att kalla in polisen för depositionen har ej nått henne ännu.Vad gäller soffan - så frågade bara en av flyttgubbarna om bäddsoffan skulle med och nämnde hur mycket det kostar att flytta bara en sån i vanliga fall, men där började Marcia hysterisk skrika så att flyttgrabbarna blev så pass upprörda att de ville inte fortsätta, men du, Torbjörn gick efter killarna och försökte att lugna ner dem och sa att Marcia säkert missförstod dem. Ni hade inte ställt några krav som du, Torbjörn, skriver i ditt omdöme på Hitta.se, utan allting var utfört enligt överenskommelse. Vi kan även bifoga bilder på e-post där Marcia skriver hur NÖJDA med flytten ni är. VARNING FÖR DESSA KUNDER!
Varning! Massfejkar omdömen om sig själva på flera olika bedömningssajter! Denna firma är skummisar av värsta sort. De ger ett fastpris som de senare inte står för. De begärde extra betalt för att flytta en soffa, de ville ha deposition för flyttkartonger (30:- per låda!) trots tidigare överenskommelse om lån, de krånglade med återlämning av flyttkartongerna och återbetalning, mm, mm. Hade vi inte varit förfarna i juridik hade vi nog blivit blåsta. Nu kunde vi ställa bestämda krav pä dem när de försökte luras.
Bra jobbat!Killarna har slitit på i 6 timmar med högt tempo med glada miner. Kommer rekommendera er i framtiden.
Suverän flytthjälp! Älskar att ni är så flexibla och alltid hittar tiden som passar mig.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
2 013 tkr
421 tkr
20.9%
Ja
Ja
0
Org.nr.
556966-9236
Juridiskt namn
Nacka Flytt Och Transport AB
Moms nummer
SE556966923601
VD
Vugar Aliyev
Registreringsdatum
2014-04-03
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch