SkönhetsbehandlingarFörsäljning av kosmetikaiEskilstuna
1 omdömen
Jag var tvungen att avboka min tid och ville boka en ny tid (i god tid) men det gick åt skogen. Eskilstuna Hudcentrum använder sig enbart av ett röstmeddelande-system där de ringer upp vilket kan ta upp till en vecka tills de gör det. De har en mailadress enligt deras 90-tals hemsida men den är inte i bruk (vilket inte står utskrivet utan personal kommer påpeka det och anklaga dig för att du inte visste). Du får inga bekräftelser för dina bokade tider som på andra ställen. Jag mailade men förgäves och lämnade röstmeddelanden. Missade uppringande samtal och började bli irriterad på att lämna röstmeddelande eftersom de är en-vägs-kommunikation. Jag föreslog ändringar i sättet jag som kund kan boka och avboka tid - att det skulle vara smidigt om man kunde boka/avboka och se tillgängliga tider online (wow!). När jag till slut fått en tid bokad över ett mindre trevligt telefonsamtal så får jag dagen före min tid ett sms där de avbokar min tid utan orsak. Jag ringer upp och kvinnan i andra ändan berättar för mig att hon tagit så illa vid att jag sagt min åsikt att de var anledningen till att hon avboka min tid för hon vägrar att ta emot "någon som talar om för henne hur hon ska bedriva sin verksamhet". Så otrevlig kundhantering att det gör ont. Även om jag aldrig fick en tid hit och inte vet något om personalens kompetens inom hud så är Eskilstuna Hudcentrums kundanpassning och kundservice det absolut värsta jag varit med om.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
Org.nr.
969681-7338
Juridiskt namn
Eskilstuna Hud Centrum Handelsbolag
Moms nummer
SE969681733801
Registreringsdatum
2002-01-10
Bolagsform
Handelsbolag/Kommanditbolag
SNI-bransch