Bildelar och reservdelarPlåt- lack- och karossreparationeriMölndal
4 omdömen
Ringer in och vill boka en service. Telefonisten svarar och säger ”var god dröj”. Sen parkerade hon samtalet. Fullt förstårligt om man står med en kund eller vill avsluta ett ärende. Suttit och väntat i över 20 minuter nu! Hur kan man ta ett samtal och sedan låta en kund vänta i över 20 minuter!? Man vet ju att någon sitter och väntar i andra luren. Tog de rast eller? Nonchalant! Kundservicen avspeglar verksamheten.
När jag ringer o uppger att jag vill komma till försäljning kopplas jag till verkstad eller kopplas bort. De ringer heller inte upp trots att man ber om det. Ang. Deras annonser uppges det felaktigt nummer, obs. Ev. kan det vara fler felaktigheter i en annons eftersom man inte får svar på det. Bad är det för personer som arbetar här. Ett ord: Nonchalant! Eller okunskap?
Köpte bil i somras och fick med vinterhjul, dock inte kompletta. När jag upptäckte det och ville ha kompletta fick jag BETALA för kompletteringen! Köp inte bil på Hedin i Mölndal! Dom är endast intresserade av att sälja - om något problem uppstår är dom inte längre intresserade :-(
Ointresserad personal när jag bevisligen hade problem med min nya bil, å en verkstadschef som verkade allmänt okunnig å lämnade felaktig information!
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
5 635 164 tkr
171 383 tkr
3.0%
Ja
Ja
453
Org.nr.
556061-3456
Juridiskt namn
Hedin Automotive Göteborg AB
Parent company
Hedin Mobility Group AB (publ)
Moms nummer
SE556061345601
VD
Erik Markus Östlund
Registreringsdatum
1972-01-01
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch