Telefonnummer
Stängt till 08:00
Verifiera idag
Ta kontroll över ditt företag och nå fler potentiella kunder
24 omdömen
Det är svårt att kontakta en specialist som kan ställa en korrekt diagnos, du måste ringa flera gånger och vänta på att åtminstone någon kontaktar dig så att du kan omdirigeras till en annan och igen vänta och ringa igen tills åtminstone någon värdar sig att diskutera problemet med din hälsa. På 60 år av mitt liv är det här den sämsta tjänsten, vart är sjukvården på väg?
Katastrofalt! Har försökt förlänga mina blodtryckstabletter men har fått fel dos, fel sort och idag upptäckte jag att man tagit bort en blodtrycksmedicin som skall intas kvällstid. Hittar jag ingen som kan skriva ut medicin får jag gå till akuten! Gunilla
dubbelbokningar. har haft 2ggr när jag har kommit dit skulle jag inte vara där 2ggr har dom glömt beställa level 2 har fått köpa själv ring om ni vill veta mer
Mycket dåligt bemötande. Idag skulle jag ta ett prov. När jag blev inkallad fick jag inte ens namnet på den som tog provet. Jag frågade om hon visste varför det var dåligt med höga värden på detta provet; svaret var bara "Jag vet inte". Det tog 1 minut sedan sa hon inte ens hejdå.
Väldigt dåligt bemötande av undersköterakan Hanna, hoppas jag får träffa en annan nästa gång.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
Org.nr.
232100-0206
Juridiskt namn
Region Västernorrland
Moms nummer
SE232100020601
Registreringsdatum
1974-01-01
Bolagsform
Landsting
SNI-bransch