Jag har haft bredband och TV på Bahnhof i 4 år med gott resultat. Nu i årsskiftet 2021 till 2022 bytet jag till en annan operatör på grund av olika bra erbjudande som dom gav mig. Allt gick bra med uppsägningen och allt sluttade och fungera på utsatt dag. Den andra operatören kunde koppla in bredbandet till mig men inte TV för det låg en annan och blockade porten som man kopplar in TV på på min adress. Jag ringde 3 gånger och fel anmälde det och och fel anmälde det på hemsidan 2 gånger under 3 veckor. när jag ringde sa dom att allt var uppsagt så det var inte deras sak och felanmälningarna jag gjorde på hemsidan svarade dom aldrig på. Tillslut fick jag reda på Bahnhof underleverantör som dom har TV tjänsten med.
Jag ringde till dom och dom såg direkt att dom inte hade tagit bort kopplingen mot min adress, det samtalet tog 1 minut varför i H--- ringde inta Bahnhof till dom och frågade så hade det löst sig för 3 veckor sedan när jag fel anmälde det första gången. Om jag skaffar nytt Bredband och TV så kommer jag inte använda Bahnhof nästa gång på grund av att dom inte tar hand om sina kunder.
Tomas
Läs mer...Totalt antal fordon: 29
Senaste införskaffat: en Brenderup CER. Fordonet köptes 2024
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Bahnhof AB (publ) |
Organisationsnummer: | 556519-9493 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | K.N. Telecom AB |
VD: | Jon Karlung |
Bolaget registrerat: | 1995-07-16 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61100 - Trådbunden telekommunikation |
Mobilformat för 010-510 00 00