Allt kommunicerar. Ditt Linkedin-flöde och din mässmonter. Din förpackning och din avatar. Bemötandet hos kundtjänst och produktfotot. Omvärldens uppfattning om ditt varumärke och dina produkter byggs, och förändras, hela tiden. Därför måste kommunikationen vara lika pågående som värdeskapande – och sticka ut gentemot både brus och konkurrenter.
Vi jobbar sida vid sida med dig och låter lösningarna växa fram organiskt, gemensamt och utan prestige. Vi ser oss som en långsiktig partner och rådgivare. Och kompis. För det ska vara lika kul som givande att jobba ihop med Flow.
Totalt antal fordon: 4
Senaste införskaffat: en Tesla Model Y. Fordonet köptes 2022
Verksamheten ingår i: | Scandinavian Flow AB |
Organisationsnummer: | 556615-5734 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | MIDAQ Digital AB |
VD: | Charlie Carl Emanuel Ahlbin |
Bolaget registrerat: | 2001-09-17 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 73111 - Reklambyråverksamhet |